معاون راه و شهرسازی استان اردبیل

علی یوسف زاده عنوان کرد: با توجه به حجم بالای تصادفات و تلفات جاده‌ای در این محور و کمبود اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی استان در جهت ایمن سازی و گسترش این جاده، با توجه به سرعت بالای وسایل نقلیه در این مسیر بهترین گزینه تجهیز این جاده به دوربین و تابلوهای اعلام سرعت است تا بلکه این اقدام در کنترل سرعت مؤثر واقع شود.


ساوالان خبر (savalankhabar.ir)

کشته تصادف
وی بیان کرد: طرح رضی، امیرکندی، گرمی- بیله سوار در سال‌های اخیر پیوست بودجه‌ای دریافت کرده و با توجه به اینکه طبق درخواست مسئولین شهرستان گرمی مقرر شد ورودی این شهرستان به طول ۵ کیلومتر چهار خطه شود، لذا حدود ۳۰ میلیارد تومان بودجه نیاز بود که موقع آغاز ساخت آن تنها با یک میلیارد شروع کردیم و تاکنون حدود ۹ میلیارد تومان هزینه شده و دلیل عدم تکمیل آن صرفاً نبود بودجه است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل بزرگترین عامل توسعه استان را سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف دانست و گفت: در جهت توسعه استان باید راه‌ها و شبکه جاده‌ای استان را گسترش دهیم چرا که بهبود راه‌ها تأثیر بسزایی در جذب گردشگران و یا رشد حمل و نقل عمومی و… دارد که نهایتاً به رشد اقتصادی استان منجر خواهد شد.

انتهای پیام/