کد خبر : 213863
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

راه اندازی سامانه “برق من” در راستای تحقق دولت الکترونیک 

 مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: سامانه ” برق من” در راستای تحقق دولت الکترونیک و رفاه حال مردم، جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم  راه اندازی شده است.  

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل دوم آذر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک، حذف مراجعات حضوری، حفظ سلامت جان هم استانی‌ها در شرایط موجود بیماری کرونا، خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن “برق من” در دسترس عموم مردم قرار می گیرد .

حسین قدیمی گفت: هم استانی‌های می توانند  با نصب اپلیکیشن برق من در گوشی همراه خود  و با ثبت شناسه ۱۳ رقمی  قبض برق خود، خدمات صورتحساب، از قبیل مشاهده

آخرین قبض، تغییر نام،  اصلاح نام و سایر موارد نیاز  خود را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه  انجام دهند .

وی افزود: همچنین مشترکان می توانند  با این سامانه  نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاری)، ثبت خاموشی‌ها، ثبت خسارت وارده و سایر خدمات صنعت  برق بهره مند شوند.

به گفته وی در این اپلیکیشن قابلیت ثبت اعلام خاموشی و مسائل حوزه فنی نیز وجود دارد .

ترانس برق

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد :  از مردم درخواست می شود  برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و راحتی خود  به شرکت توزیع برق استان مراجعه نکرده  و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن پیگیری ودریافت کنند.

حسین قدیمی ادامه داد: سامانه موبایلی” برق من ” که برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس طراحی شده و قابل دانلود از کافه بازار، سایت شرکت توزیع برق استان اردبیل : www.aped.ir  می باشد.

وی تاکید کرد: به دلیل افزایش واگیری بیماری کرونا، یکی از بهترین روش های دسترسی به خدمات صنعت برق ارائه خدمت به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سایت شرکت و  همچنین اپلیکیشن برق من  است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اضافه کرد: در” اپلیکیشن برق من ”  هم استانی های عزیز حتی بدون تماس با شماره ۱۲۱ می توانند ثبت خاموشی، حادثه یا پیگیری موارد درخواستی را انجام دهند.

حسین قدیمی یادآور شد: در صورت عدم دسترسی به  اینترنت، مشترکان استان اردبیل همانند گذشته، می توانند از طریق تماس با شماره  ۱۲۱ خاموشی، حوادث  و درخواستهای خود  را اعلام نمایند.

وی افزود : همچنین  برای اعلام انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت بعد از شماره گیری ۱۲۱  کلید ۳  را شماره گیری نموده و درخواستهای خود را در رابطه با برق بیان نمایند تا بعد از  شنود  پیام‌های رسیده و رسیدگی کارشناسان مربوطه  به درخواست‌های مشترکان رسیدگی و پاسخ داده  شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.