راه اندازی سامانه “برق من” در راستای تحقق دولت الکترونیک
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: سامانه ” برق من” در راستای تحقق دولت الکترونیک و رفاه حال مردم، جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم راه اندازی شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل دوم آذر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک، حذف مراجعات حضوری، حفظ سلامت جان هم استانیها در شرایط موجود بیماری کرونا، خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن “برق من” در دسترس عموم مردم قرار می گیرد .
حسین قدیمی گفت: هم استانیهای می توانند با نصب اپلیکیشن برق من در گوشی همراه خود و با ثبت شناسه ۱۳ رقمی قبض برق خود، خدمات صورتحساب، از قبیل مشاهده
آخرین قبض، تغییر نام، اصلاح نام و سایر موارد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه انجام دهند .
وی افزود: همچنین مشترکان می توانند با این سامانه نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاری)، ثبت خاموشیها، ثبت خسارت وارده و سایر خدمات صنعت برق بهره مند شوند.
به گفته وی در این اپلیکیشن قابلیت ثبت اعلام خاموشی و مسائل حوزه فنی نیز وجود دارد .
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد : از مردم درخواست می شود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و راحتی خود به شرکت توزیع برق استان مراجعه نکرده و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن پیگیری ودریافت کنند.
حسین قدیمی ادامه داد: سامانه موبایلی” برق من ” که برای سیستم عاملهای اندروید و آی او اس طراحی شده و قابل دانلود از کافه بازار، سایت شرکت توزیع برق استان اردبیل : www.aped.ir می باشد.
وی تاکید کرد: به دلیل افزایش واگیری بیماری کرونا، یکی از بهترین روش های دسترسی به خدمات صنعت برق ارائه خدمت به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سایت شرکت و همچنین اپلیکیشن برق من است .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اضافه کرد: در” اپلیکیشن برق من ” هم استانی های عزیز حتی بدون تماس با شماره ۱۲۱ می توانند ثبت خاموشی، حادثه یا پیگیری موارد درخواستی را انجام دهند.
حسین قدیمی یادآور شد: در صورت عدم دسترسی به اینترنت، مشترکان استان اردبیل همانند گذشته، می توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۱ خاموشی، حوادث و درخواستهای خود را اعلام نمایند.
وی افزود : همچنین برای اعلام انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت بعد از شماره گیری ۱۲۱ کلید ۳ را شماره گیری نموده و درخواستهای خود را در رابطه با برق بیان نمایند تا بعد از شنود پیامهای رسیده و رسیدگی کارشناسان مربوطه به درخواستهای مشترکان رسیدگی و پاسخ داده شود .
برچسب ها :حسن قدیمی ، شرکت توزیع برق استان اردبیل
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰